اخطاریه نهایی شرکت اریس – نرم‌افزار دیجیفورت

با پیگیری‌ها و انجام موارد قانونی ثبت حقوق مادی و معنوی نرم‌افزار دیجیفورت در ایران، شرکت اریس آخرین اخطاریه خود را اعلام نمود.

کرک دیجیفورت - شرکت اریس

حقوق مادی و معنوی نرم افزار  دیجیفورت (Digifort) توسط شرکت اریس نماینده انحصاری آن در ایران، با مساعدت و همکاری اتحادیه الکترونیک و حفاظت به ثبت رسیده است. همچنین شرکت اریس تاییدیه وزارت امور خارجه ایران و وزارت امورخارجه استرالیا را نیز در جهت حقوق نرم افزار دریافت نموده است. توزیع و فروش این نرم‌افزار نیز دارای تاییدیه های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد.

شرکت اریس سزاوار میداند از جناب آقای مهندس فیض آبادی، ریاست محترم اتحادیه الکترونیک و حفاظتی، هیئت مدیره محترم و تیم حقوقی اتحادیه که زحمات بسیار زیادی را در جهت قانونمند نمودن حقوق نرم‌افزارهای صنعت حفاظت الکترونیک انجام دادند، تشکر و قدردانی ویژه‌ای نماید.

همچنین از تمامی دوستان،‌ همکاران و مشتریانی که با اطلاع از موضوع، در مسیر رعایت حقوق دیگران و اصول حرفه ای دنیای متمدن قدم برداشتند تشکر مینماییم. شرکت اریس نیز متقابلا نهایت تلاش خود را جهت حفظ رضایتمندی این عزیزان مبذول خواهد نمود.

با گذشت سه سال از ثبت این نرم‌افزار، هرگونه استفاده غیرقانونی یا سواستفاده از نام و ایجاد شبهه به هر طریقی موجب پیگرد قانونی میباشد. در طی سالها، شرکت اریس بر اساس احترام متقابل به شرکتهای همکار و همچنین مشتریان محترم تنها سعی بر همکاری و تعامل دوستانه با افرادی که سهوا و یا عمدا مرتکب خرید و فروش نسخه‌های غیرقانونی و قدیمی آن میشوند، بوده است.

تعامل و همکاری با تمامی مشتریان و فروشندگانی که در این عرصه با زحمات فراوان در پی ارايه محصولات و راهکارهای تراز اول به مشتریان محترم میباشند، از اولویت‌های شرکت اریس بوده و می‌باشد.

با توجه به اخذ تمامی تاییدیه‌های مورد نیاز، شرکت اریس در مورد حقوق مادی و معنوی نرم‌افزار مانیتورینگ و آنالیز تصاویر دیجیفورت (Digifort) در ایران، شرکت اریس لازم میداند آخرین اخطاریه را به همکاران و یا مشتریانی که به صورت غیرقانونی اقدام به فروش یا خرید نرم‌افزار مینمایند، اعلام نماید.

به علت تماس‌های مکرر مشتریانی که بدون آگاهی دچار ضرر و زیان‌های کلانی در مورد نرم‌افزارهای غیرقانونی و نسخه‌‌های قدیمی شده‌اند، زین پس امکان هیچ نوع مسامحه و چشم‌پوشی از هرگونه سواستفاده برای فروشندگان غیررسمی و سودجویی این دسته از افراد وجود نخواهد داشت و مسائل مشابه به واحد حقوقی شرکت جهت پیگیری ابلاغ خواهد شد.

نکته بسیار مهم و قابل ذکر به مشتریان محترم این است که برخی افراد سودجو با ایجاد شبهه و پخش اخبار دروغین درباره ممنوعیت فعالیت دیجیفورت به علت تحریمها در ایران، به نفع خویش بهره‌برداری مینمایند. اریس موکدا اعلام میدارد شرکت دیجیفورت در هیچ بازه زمانی و در هیچکدام از تحریم‌‌های پیش آمده، فروش خود را به ایران متوقف نکرده و نخواهد کرد. چرا که اعتماد و پایبندی به تعهد و احترام به حقوق مصرف کننده سر لوحه فعالیت شرکت دیجیفورت و اریس میباشد و علیرغم تمامی فشارهای بین المللی، مدیران ارشد دیحیفورت به حفظ اصول خویش پایبند هستند. 

پرسشی که باید از وجدان بیدار جامعه پرسید این است که آیا هنگامی که به علت افزایش قیمت ارز، قیمت محصولی مانند خودرو افزایش پیدا میکند، آیا سرقت آن خودرو مجاز میگردد؟ اگر به هر روشی بتوان درب خودرویی را باز نمود، آیا سارق از سرقت آن خودرو تبرئه میگردد؟ اینها سوالاتی است که افراد و شرکتهایی که اقدام به فروش غیرمجاز این نرم‌افزار می‌نمایند، باید در دادگاه وجدان و دادگاه قضایی بدانها پاسخ دهند.

لذا از تاریخ اعلام رسمی این اخطاریه توسط شرکت اریس، این شرکت به صورت رسمی و قانونی، پیگیر حقوق مادی و معنوی نرم‌افزارهای خود خواهد بود. (شرکت اریس دارای واحد توسعه نرم‌افزار میباشد که علاوه بر انجام بخشی از نرم‌افزار دیجیفورت، تولید نرم‌افزارهای مختلفی را به عهده دارد)

امیدواریم بتوانیم در راستای اعتباربخشی و حفاظت از امنیت مشتریانمان قدم‌های محکم‌تری برداریم. تامین رضایت مشتری با حفظ ارکان اخلاقی و احترام متقابل از اصولی‌ترین سیاست‌های شرکت اریس میباشد.

روابط عمومی شرکت اریس، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

حقوق این پست متعلق به شرکت اریس میباشد. انتشار آن با ذکر منبع و ارجاع به لینک اصلی مانعی ندارد.

زنبیل خرید