آنالیز تصاویر در صنایع خرده‌فروشی و مراکز تجاری

آنالیز تصاویر در صنایع خرده‌فروشی میتوانند بسیار موثر عمل کنند. کافیست ابعاد و مزایای آن را شناسایی نموده و از یک سیستم قوی و کارآمد استفاده نمایید.

آنالیز تصاویر در مراکز تجاری

آنالیز تصاویر میتواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار صنایع خرده فروشی و مراکز تجاری قرار دهد و دوربین‌های شما میتوانند فراتر از تامین امنیت عمل نمایند.

به صورت عادی انتظار از نصب یک دوربین در یک مرکز تجاری تامین امنیت و جلوگیری از سرقت و بروز اتفاقات احتمالی است. اما این امکان وجود دارد که از ساختار موجود جهت بهره‌برداری از امکاناتی بیش از تامین امنیت استفاده شود. آنالیز تصاویر یک ابزار هدفمند برای مدیریت اطلاعات نهفته در تصاویر میباشد. علاوه بر آنالیز تصاویر به صورت آنلاین، مدیران دسترسی به چارت‌ها و گراف‌هایی خواهند داشت که ابزار مفیدی جهت آنالیز رفتار مشتریان خواهد بود.

تبدیل سیستم نظارت تصویری از یک سیستم پسیو که تنها هدف آن بازبینی تصاویر است به یک سیستم اکتیو و فعال که میتواند تعاملات و اطلاعات بسیار کاملی داشته باشد، از مزایای سیستم‌های آنالیز تصاویر است.

آنالیز تصاویر چگونه کار میکنند؟

آنالیز تصاویر تکنولوژی بهره‌برداری از اطلاعات خاص رفتاری و عملکردی در تصویر میباشد. الگوریتم‌های نرم‌افزاری بر روی پردازنده‌های کامپیوتر، دوربین شبکه و یا تجهیزات ذخیره‌سازی دوربین‌ها اجرا میگردد. استفاده رایج از سیستم آنالیز تصاویر به صورت آنالیزهای آنلاین و یا جستجوی اتفاقات و وقایع بر اساس پارامترهای مورد نیاز است.

آنالیزها دارای امکانات بسیار پیشرفته و زیادی هستند که با یک ذهن خلاق میتواند خروجی‌های بسیار کاملی از سیستم دریافت نمود.

آنالیز تصاویر چه اطلاعاتی را در اختیار صنایع خرده فروشی و مراکز تجاری قرار میدهد؟

همه ما میدانیم که اطلاعات آنلاین برای صنایع خرده فروشی بسیار ارزشمند است. این آنالیزها بیشتر شامل جلوگیری از گم شدن اقلام، مدیریت انبار و تشخیص صف میباشد.

آنالیزهای تصاویر هوشمند اطلاعات ارزشمندی را به صورت آنلاین در اختیار مدیران قرار میدهند تا بتوانند تصمیمات درست در لحظه درست اتخاذ کنند و از این اطلاعات برای راهبرد کسب و کار خود استفاده نمایند.


آنالیز تصاویر میتواند اطلاعات زیر را در اختیار کسب و کارهای خرده فروشی ارایه نماید:

این نوع اطلاعات برای صنایع خرده فروشی یکی از بهترین آنالیزها جهت بهبود تجربه مشتری و فروش آنها میباشد.

علاوه بر این اطلاعات، آنالیز چهره به همراه شناسایی چهره میتواند اطلاعات بسیار تکمیل‌تری از جمله سن افراد، جنسیت و میزان رضایت مراجعه کنندگان را در اختیار مدیران قرار دهد.

شناخت بیشتر مشتریان و نحوه رفتار آنها میتواند به صنایع خرده فروشی جهت تجدید در استراتژی آنها کمک شایانی نماید.

شرکت اریس توسط نرم‌افزار دیجیفورت امکان ارائه راه‌حل‌های آنالیز تصاویر به صنایع مختلف از جمله صنایع خرده فروشی و مراکز تجاری را به کامل‌ترین شکل دارا میباشند.

حقوق این پست متعلق به شرکت اریس میباشد. انتشار آن با ذکر منبع و ارجاع به لینک اصلی مانعی ندارد.

زنبیل خرید